2011-01-13 | 01:47:56

Nattuggla numero 1

ANMÄL ER TILL DAGENS BLOGG HÄR

Ni får en gissning på vem som inte kan krypa ner i sängen och somna, japp korrekt fröken jag! fast egentligen vill jag inte heller sova, har fullt upp med att spela guitar hero och såklart med bloggen, gillar ni den? I LÖÖÖV IT.

Vet ni vad jag satt och tänkte på innan? Att det är många gamla/pensionärer som klagar på oss ungdomar i dagens läge.. Hur vi är hit och dit ansvarslösa, farliga i trafiken och hit dit och TJAT! Men just med detta i trafiken exempelvis, är dom så mycket bättre? En gubbe som knappt kan gå eller se sätter sig i en bil för att ut och åka lite *brum brum* kör vi 40 kilometer på 70 väg...

Dom är ju precis lika stora trafikfaror som oss ungdommar isåfall? Dom hänger ju faktiskt inte med i sammhällets tempo idag, så stanna hemma och drick te istället och sluta klaga på oss ungdommar när ni är lika USCH själva. PUNKT..

Skönt att lätta hjärtat, någon som håller med mig om detta kanske? Fan vilket inlägg, orden bara flödar fram som ett jävla jasplan, jag bajsar ord nu... nu slutar jag skriva... PUSS


2 Kommentarer
Emma:

svar: Ja visst :D kram

2011-01-13 | 02:11:07
URL: http://groghaxan.blogg.se/
K:

Bloggtävling? :)

2011-01-13 | 08:36:32
URL: http://sleepyjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin

TOTALT:
MÅNAD:
VECKA:
IDAG:
ONLINE: