2011-01-27 | 21:09:39

Interjuv med Fattybom/Simone

Hej Simone/Fattybom!
- Numera simoneh.se ;) Hejhej!

Hur mår du såhär i det kyliga vädret?
- Grymt bra, skönt med kylan!

Vilken är ditt drömjobb?
Jag skulle nog inte säga dröm.. utan mål - men något som jag dels redan
gör idag. Fotograferar. Toppmodelsfotografering tror jag :)

Har du någon fobi?
Är superrädd för galna människor i mörka skogar, för mycket skräckfilm här ^^

Vad är din inspiration till att blogga?
Musik, känslor från när jag var yngre och blev mobbad.. kommer mest
inifrån utan att jag kan sätta fingret på det riktigt.

Du är en ju känd bloggare, händer det att folk känner igen dig när du är ute?
- Händer nästan för jämnan, har många sköna bloggläsare här i Göteborg!

Vilken är din smaskigaste raggningrepliken till alla bloggläsare?
- Tjena kexet! Står du här och smular? Nej men vad B.. haha! Har aldrig
använt det själv Är mig själv, på med ett smile och "Tjeena!"

Och har någon kört en riktigt vidrig raggningsreplik på dig?
Sliska sådana som "det måste gjort ont?" jag - vadå? "när du föll ner från
himlen" för att man ser ut som en ängel. Auurg.. får gåshud av sådana.

Hur kommer du att klä dig till våren?
Figurnära, färgglatt, gå loss second hand (vilekt jag älskar.)

Sneakers eller högklackat?
Båda! Efter humör :)

Bästa klädtipset till läsarna?
Inga sockor i sandalerna killar!

Vilken är ditt favoritplagg du har i din garderob just nu?
En figurnära dress med stora fladdermusarmar från Gina tricot, bekväm och
snygg i ett.

Tror du att underkläder kan reflektera till hur personer är?
Utgår från mig själv - jo det tror jag nog. Känner själv hur min attityd
utåt kan speglas av underkläderna, obekväma gör mig irriterad och tvärtom.
Sexiga gör mig mer självsäker.

Fem saker som inte läsarna vet om dig?
- jag kan se 3-4 filmer varje dag! Ger upp lite sömn för film. Älskar det!
- jag önskar en stor familj i framtiden om 6-9 barn.
- har först gått upp för att sedan gå ner 15-18 kg.
- är helt galen i Marabous sensation toffee walnut och lila violpistoler i
gelatin.
- har en dröm om att flytta till usa med min pojkvän.


Och till sist Om du fick välja mellan att vara Göran Persson eller Tomas Di Leva för en dag, vem?
- Lätt Di Leva, han känns som en fridfull person, fötterna på jorden och
verkar väldigt mysig. Som ett stort lugn innanför och utanför sig själv.
Lånade denna roliga bilden av Simone!
Stort tack för att du ville bli interjuvad.
Simones blogg hittar ni HÄR
3 Kommentarer
jessica:

låter najs:D jo de är barabra!

2011-01-27 | 21:14:15
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Martin:

Tack för din åsikt i Dagens fråga!



Hoppas du har haft en trevlig kväll!

2011-01-27 | 23:14:54
URL: http://edgeman.blogg.se/
Eleonore:

Vilken härlig intervju! Simone är en härlig tjej hon :)

2011-01-28 | 08:20:43
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin

TOTALT:
MÅNAD:
VECKA:
IDAG:
ONLINE: